اتومبیل نیلو

ساخت وبلاگ
اجاره خودرو از آن دسته از خدماتی است که راحتی بسیاری را در زمینه حمل و نقل برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. اگر شما هم جز آن دسته از اشخاصی هستید که از خدمات اجاره خودرو استفاده کرده اند و یا قصد استفاده از آن را برای مواردی از جمله اجاره ماشین عروس، ترانسفر فرودگاهی و یا اجاره ون و یا اجاره اتوبوس برای سفر های بین شهری و یا داخل شهری را داشته باشید، حتما در ابتدا این سوال برای شما پیش آمده است که آیا هنگامی که شما می خواهید به اجاره خودرو بپردازید فاکتور رسمی به شما داده می شود؟ آیا قرارداد رسمی برای شما نوشته می شود؟
 
با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را دریافت کنید.
اجاره خودرو, اجاره ماشین در اختیار, اجاره اتوبوس,...
نویسنده : نیوفر بازدید : 500 تاريخ : شنبه 13 بهمن 1397 ساعت: 13:56
اجاره خودرو و نقص فنی ماشین
 
اجاره ماشین و خدمات دیگر، بهترین گزینه برای مشتریان در زمینه حمل و نقل هستند. با توجه به این که بسیاری از افراد خودرو ی شخصی دارند اما برای مسافرت های خود از خدمات اجاره خودرو و یا اجاره اتوبوس استفاده می کنند و حتی برای استقبال از شخصی مهم اقدام به اجاره خودرو در اختیار می کنند.  زیرا می خواهند مطمئن باشند که در بین راه مشکلی برای خودرو پیش نمی آید و به عبارتی از سلامت فنی آن مطمئن باشند.
اجاره ماشین, اجاره خودرو در اختیار, اجاره اتوبوس,...
نویسنده : نیوفر بازدید : 471 تاريخ : چهارشنبه 10 بهمن 1397 ساعت: 18:18
 
اجاره خودرو اخیرا در زمره خدماتی قرار گرفته که تعداد افراد زیادی از آن استفاده می کنند، زمانی که قصد دارید از خدمات اجاره خودرو استفاده کنید، باید مبلغی را به عنوان ودیعه نقدی و یا دیپوزیت به موسسه اجاره خودرو پرداخت کنید. اما برای برخی از افراد سوال پیش می آید که چرا شرکت های اجاره خودرو مبلغی ار به عنوان ودیعه دریافت می کنند؟ این مبلغ پس از گذشت چه زمانی بازمی گردد؟ برای اجاره ماشین در اختیار نیاز به پرداخت دیپوزیت است؟
اجاره خودرو, اجاره ماشین, اجاره ماشین در اختیار,...
نویسنده : نیوفر بازدید : 490 تاريخ : دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت: 18:40
مسائل مهم اجاره ماشین عروس را از ما بپرسید. 
 
زمان بندی برای اجاره ماشین عروس
اگر قصد اجاره ماشین عروس دارید باید زمان را در نظر بگیرید. اما منظور ما از در نظر داشتن زمان چیست؟  بسیاری از موسسات کرایه ماشین که در زمینه اجاره خودرو برای عروسی فعالیت می کنند باید هماهنگی های زیادی را برای این خدمات انجام دهند. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که اگر می خواهید از خدمات اجاره خودرو در اختیار برای ماشین عروس خود استفاده کنید، از چند هفته زودتر اقدام به بررسی و رزرو ماشین عروسی خود کنید.
 
اجاره خودرو در اختیار,...
نویسنده : نیوفر بازدید : 895 تاريخ : پنجشنبه 4 بهمن 1397 ساعت: 12:53
اجاره ماشین این تصور مردم را از بین برده است که فکر می کنند برای این که صاحب اتومبیل مورد علاقه شان شوند و از رانندگی با آن لذت ببرند، باید حتما آن خودرو را خریداری کنند. در واقع در پاسخ به افرادی که می گویند چرا از خدمات اجاره خودرو استفاده کنیم؟ باید گفت امروزه صنعت کرایه ماشین، با خدماتی چون اجاره ماشین عروس، اجاره خودرو در اختیار و یا اجاره ماشین بدون راننده این امکان را به وجود آورده اند که بدون نیاز به خرید خودرو، از آن در مسافرت ها و روز های خاص خود لذت ببرید.
اجاره ماشین, اجاره خودرو در اختیار,...
نویسنده : نیوفر بازدید : 506 تاريخ : سه شنبه 2 بهمن 1397 ساعت: 12:37

لینک دوستان

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :